Mails kan sendes via lægehusets hjemmeside eller via “min læge-appen”. For at kunne anvende “min læge-appen” skal man også være oprettet som bruger på vores hjemmeside.
Medicinbestilling Kun medicin der er aftalt med lægen kan fornys af sekretæren pr. telefon, mail eller ved henvendelse i skranken. Al ny medicin aftales med lægen, enten i dennes telefontid eller ved en konsultation. Enhver form for medicinsk behandling kræver regelmæssig kontrol.
Tidsbestilling Der skal helst bestilles tid mellem 9.00 og 13.00 hos sekretæren, da er det også lettest at komme igennem, og du blokerer ikke lægens telefontid. Der kan også bestilles tid pr. mail. Ved AKUTTE problemer kan du altid få en tid samme dag, men måske ikke hos den læge, du sædvanligvis benytter, da der kan være forskellige ventetider hos lægerne. Ved ikke akutte problemer er der ofte flere dages ventetid. Du vil blive spurgt om henvendelsesårsag, så lægen kan være forberedt på, hvad det drejer sig om, og der kan afsættes en passende tid.
E-mail konsultation E-mail konsultation er kun beregnet til korte konkrete problemstillinger. Der skal kun være tale om enkle, korte forespørgsler af ikke-hastende karakter, som ikke kræver supplerende spørgsmål fra lægens side. Det er ikke muligt af vedhæfte filer eller billeder. Via e-mail kan man også få svar på celleskrab eller klamydiapodninger efter aftale med lægen.
Lægevagten Akut opstået sygdom eller forværring af bestående sygdom kan vurderes efter aftale med lægevagten på tlf. 70110707. Lægevagten er åben på alle hverdage fra kl. 16.00 til næste morgen kl. 8.00, samt lørdag, søndage og helligdage gennem hele døgnet.